Loading...
Skip to Content

PRZEDSZKOLE PUBLICZNE UKŁADANKA

Oferty Pracy

Dyrektor Przedszkola Publicznego UKŁADANKA w Świętej Katarzynie ogłasza nabór na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: ul. Dąbrowskiego 3,
55-010 Święta Katarzyna
Ważność oferty: 14.10.2024.
Etat: ½ etatu – 20 godzin tygodniowo
Zakres obowiązków: 1. Kompleksowo prowadzi akta osobowe pracowników;
2. Sporządza umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia i inne dokumenty dotyczące zatrudnienia pracowników, do których wydania pracodawca jest zobowiązany przepisami prawa;
3. Ustala uprawnienia urlopowe, prowadzi dokumentację z tym związaną (karty urlopowe, plany urlopowe) oraz rozlicza je;
4. Prowadzi ewidencję czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
5. Prowadzi ewidencję obowiązkowych badań lekarskich pracowników, na bieżąco kontroluje ich ważność;
6. Prowadzi ewidencję obowiązkowych szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ pracowników oraz kontroluje na bieżąco ich aktualność;
7. Wprowadza dane ze swojego zakresu do danych Systemu Informacji Oświatowej;
8. Sporządza sprawozdania w zakresie spraw personalnych do Urzędu Statystycznego (GUS)
9. Prowadzi ewidencję wyjść służbowych i prywatnych pracowników w godzinach pracy;
10. Sporządza i przekazuje do Wydziału do Spraw Budżetu Edukacji w Siechnicach dokumentację związaną z naliczaniem m.in. nadgodzin, dodatków i potrąceń;
11. Uczestniczy, w zakresie spraw kadrowych, w sporządzaniu Planu Budżetu na dany rok kalendarzowy;
12. Ściśle współpracuje z Księgowością i Płacami Wydziału Edukacji w Siechnicach;
13. Uczestniczy w procesie rekrutacji w przedszkolu;
14. Prowadzi rejestr wpływu faktur i rachunków, terminowo przekazuje je do realizacji finansowej do Księgowości Wydziału Edukacji w Siechnicach;
15. Na bieżąco prowadzi dokumentację kancelaryjną – zgodnie z instrukcją – właściwe segregowanie dokumentacji oraz ich obieg;
16. Prowadzi obsługę sekretariatu w zakresie biurowym i kancelaryjnym (obsługa maila sekretariatu przedszkola, telefonu).
Zakres uprawnień i odpowiedzialności: 1. Znajomość przepisów z zakresów należących do jego obowiązków;
2. Prawidłowe prowadzenie, kompletowanie i zabezpieczenie sporządzonych dokumentów;
3. Rzetelne opracowanie informacji, sprawozdań i analiz dla potrzeb własnych i organu prowadzącego;
4. Używanie pieczęci służbowej oraz nagłówkowej placówki w sprawach wynikających z zakresu czynności (skierowania na badania lekarskie, dokumentacja niezbędna przy zatrudnieniu, zaświadczenia dla rodziców i pracowników);
5. Podpisywanie i wydawanie zaświadczeń;
6. Udzielanie podstawowych informacji i wyjaśnień organowi prowadzącemu oraz innym instytucjom ( w sprawach szczególnej wagi za wyłączną zgodą dyrektora);
7. Rejestrowanie przesyłek poleconych wysłanych i przychodzących;
8. Upoważnienie do odbioru i podpisywania faktur VAT;
9. Zabezpieczenie tajności i poufności spraw, w tym ochrona danych osobowych;

Redakcja

  • Autor: Katarzyna Szwabowska
  • Telefon: 71 311 62 46
  • Email: przedszkole.katarzyna@gmail.com
  • Data: 06.10.2024.